Sunday, January 31, 2010

KETUA PEMUDA LAWAT RUMAH MANGSA KEBAKARAN


Kuala Terengganu, 31 Januari-Yang Berhormat Ustaz Mohd Nor Hamzah, Ketua Dewan Pemuda Pas Negeri Terengganu , yang juga Adun Bukit Payung, meluangkan masa jam 2 petang semalam untuk melawat rumah mangsa kebakaran AJK Pas Seberang Baruh, Nik Ahmad Kamil di kampungnya Seberang Baruh Kiri.

Kejadian yang berlaku kira-kira jam 7.45 pagi memusnahkan keseluruhan tingkat atas rumah terbabit. Kata tuan rumah, Nik Ahmad Kamil, ketika kejadian, beliau berada di tingkat bawah manakala anak perempuannya berada di salah satu bilik di tingkat atas. Alhamdulillah tiada kemalangan jiwa dicatatkan.

Kebakaran dipercayai berlaku akibat litar pintas dari bilik salah seorang anak lelakinya yang ketika itu tiada di rumah.

Ustaz Mohd Nor mengambil kesempatan itu untuk menyampaikan sedikit sumbangan kewangan sebagai mewakili Dewan Pemuda Pas Negeri Terengganu.

Kepada sesiapa yang berminat untuk menyampaikan sumbangan , boleh berbuat demikian dengan menghubungi saudara Wan Mohd Faizul di talian 0139277330 atau terus masukkan sumbangan ke akaun bank Dana Ta'awun DPPNT Maybank Islamic bernombor 563064113837. Sila maklum kemasukan sumbangan tuan puan kepada ustaz Nazari ( ketua Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan DPPNT ) di talian 019 9108432 ( atau hantar sms butiran kemasukan sumbangan " Kebakaran 31 Jan" dengan menyatakan jumlah, tarikh dan tempat-cawangan bank ).

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Blogger Terengganu

Blog Parti

Blog Pimpinan PR

` ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO