Wednesday, April 14, 2010

REPOT POLIS APCO



Saya membuat laporan polis ini agar pihak Polis dapat membuat siasatan terperinci terhadap Syarikat APCO Worldwide Sdn Bhd dan pembabitannya dengan Kerajaan Malaysia.Ini adalah mengenai satu perjanjian Kerajaan Malaysia dengan APCO Worldwide Sdn Bhd yang beralamat berdaftar Level 21, Suite 21.01, The Garden South Tower, Mid Valley City,Lingkaran Syed Putra, 59200 Kuala Lumpur, bagi satu perjanjian perkhidmatan iaitu-to provide services public relation, daily managements dan government relations outreach for government in United States, di mana dokumen perjanjian tersebut adalah dilampirkan. Sesalinan Letter of Acception yang dikeluarkan oleh Jabatan Perdana Menteri bertarikh 15 Julai 2009 juga dikemukakan.Ini adalah mengikut ucapan dari Ketua Pembangkang semasa ucapan junjung kasih titah Tuanku Yang DiPertuan Agong di Parlimen Malaysia.

Saya percaya bahawa Syarikat APCO Worldwide Sdn Bhd ada kaitan dengan Kerajaan Haram Israel. Asas bantahan saya ialah :

  1. Kerajaan Malaysia tidak mempunyai hubungan diplomatic dengan Kerajaan Haram Israel. Sudah tentu berurusan dengan syarikat milik orang Israel (Margery Kraus) yang juga menyediakan khidmat kepada Kerajaan Haram Israel itu boleh mendedahkan banyak rahsia negara kepada musuh.
  2. Negara tersebut telah dan sedang menindas rakyat Palestin bertahun-tahun lamanya, terutamanya sekarang di mana mereka menyekat bantuan kemanusiaan yang berupa makanan, ubat-ubatan dan lain-lain untuk diberikan kepada rakyat Palestin. Sidang Parlimen pula telah brsepakat mengutuk pengepungan tersebut.

Justeru, saya selaku rakyat Malaysia amat bimbang hubungan secara kontrak dengan syarikat APCO Worldwide akan mendedahkan rahsia sulit negara sekaligus mengancam keselamatan negara.


Yang benar,



Mohd Nor Hamzah

Ketua Dewan Pemuda Pas Negeri Terengganu



Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Blogger Terengganu

Blog Parti

Blog Pimpinan PR

` ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO